duminică, noiembrie 20, 2011

Eu vreau sa

...

- mi se schimbe viata inca odata. cred ca as trai pan' la final cu o femeie minunata
- se inventeze tigarile care nu ucid. si iubirile care nu dispar subit
- plang o singura data si gata. m-am saturat sa fiu ud pe obraji ca femeile care-mi saruta buzele
- m-apuc sa gatesc niste chestii minunate. si sa le manance altii. eu n-am voie. eu am nevoie
- ii mangai parul sarmos unei fete zambarete. si s-o mai strang in brate
- fiu mort de foame si sa ma satur cu o singura piersica
- castig in fiecare duminica la loto. cu 3 numere. si in fiecare joi cu 4
- nu-mi mai lase femeile urme in suflet. sunt deja o sculptura completa
- retraiesc primul orgasm. n-o iubeam, dar in noaptea aia am iubit-o
- retraiesc si ultimul orgasm. o iubeam, dar din ziua aia n-am mai avut-o
- imi placa numai lucrurile care imi plac
- cititi asta. e despre moarte

...

4 comentarii:

  1. mirul era pentru ziua sfanta de azi - http://www.youtube.com/watch?v=nqaWZRVXVrs

    RăspundețiȘtergere
  2. si in cocluzie, pt azi doar atta:
    tu imi tii de foame, tu imi tii de sete:

    http://www.youtube.com/watch?v=oQd5rG2p3ek&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  3. concluzie :) - deci mi-e foame rau, mananc si litere ...

    RăspundețiȘtergere